Lütfen bilen varsa yorum yapsın. Aşı takvimine bakıyorum öyle bir aşı yok ama kaç gündür hemşire arıyor aşı için. Zaten bu aşıyi 12. Ayda ve 4 yaşında yapıyorlar. Şimdi yapmalarindaki mana ne. Kızamık aşısıymış. Eşim de bende yapmak istemiyoruz yine kötü olur diye. Çünkü 4 ay aşısında hastanelik olduk. Siz yaptınız mı yan etkisi var mı