Moz doğum yapınca doğum belgesini iş yerine attım ve doğumdan tam 10 gün sonra sgk paramı hesabıma yatırmaya başladı, bu süreçte her 10 günde bir iş yerim raporumu onayladıkça param yattı ücret olarak brütün 3te 2si maaşıma denk geliyordu zaten tam maaşımı aldım sayılır