Elwing6 vnhrsmrgl umay..cok yakin arkdsmizda olmasa kesinlikle koyardim.o mu bu mu demezdim:) °ama simdi cok yakiniz bizden duydu demesinler diye koyamiyorum:)
TUMES Elwing6 valla ben de birkaç isim arasında kaldım açelya öykü lina :D allah kolaylık versin zor süreç
ozgeya Elwing6 güleç yüz gelmiyor direkt gül’ü anımsatıyor,tanıdığım bütün gülceler de çok naif ve zarif insanlar olunca bana çok naif geliyor😊☺️
petitehatunn Elwing6 aslında gülün küçüğü değil de güle benzeyen anlamı taşıyor gibi geliyor insana söyleyince. ve çok naif bir isim bence. Ben Nazenin düşünüyorum şu aralar