Ftmn123- mervekalkann Benim adet tarihim 28 Şubat’ta.Ama bu ay 17 Mart’ta dişçiye randevum var da 16 Mart’ta gebelik testi yapabilirmiyimki? Sence canım?
mervekalkann Ftmn123- adetiniz gecikmeden test yapmayın bence. Belirti yaşamıyorsanız erken gebelik testine gerek yok.
Ftmn123- mom28_ Canım bu Salı günü dişçiye randevum var da 28 Şubat’ta adet oldum ve 4 Mart tan beri ilişki varda dişçi sorarsa gebelik varmı yokmu diye bir tane test yapayım mı? Ama hangisinden yapayım?
mervekalkann Ftmn123- folik asit içmeye devam edin ama o bebek olması için verilen bir takviye değil. Hamile kalındığında bebeğin gelişimini desteklemesi için veriliyor.