Kızlar adete beş gn kala kan verdm 570 çıkmış norml mi pregestron 22,2
Esmaaaa58 gayet güzel bir beta ♥️Hayırlı olsun
Progesterondan anlamam ama beta yüksek çıkmışsa vardır
glnzkrkmz teşekkür ederim ☺️