PrensesimDoga Şafak 99 😊 inşallah bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız anneler 🤰 Sizde şafak kaç 🎈
Devran 31 uğurlu sayı gerci biz o kadar beklemiycez 1 2 hafta sonra tansyonum yüksek sezeryan olucam 😊 35+4üm 😊
Gebeyimm Devran aynıyız bende 39.haftadamda alıcaklar 23 kalıyor o yüzden uygulama 31 ya 40 hafta olarak hesaplıyor çünkü 🥰🥰
Devran Gebeyimm benim 37 haftada alıcaklar 😊 aslında şuan almaları gerekiyo tansyonum 162 lere çıkıyo çünki ama kuveze girmesin diye bekliyoruz 😊 gerekirse baş ağrısını hiç durmadan yaşarım ama oğlumu hemen versinler 😞
bicirinannesi PrensesimDoga maşallah canım 🧿 Amin inşallah. Bizim de son 146. Sanırım çift rakamlara artık az kaldı 🙏🏼 😀
Eymnm PrensesimDoga Şükürler olsun son 20 bizim heyecan ve sabırsızlıktan duramıyorum hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah🤗🤗