aleyna123f Dün test yaptım adetim 2 gün gecikti sonuç silik çizgi çıktı ilk 1 dakika içinde hatta daha da koyulaştı sonrasında ama bu test genellikle yanlış gösteriyor diyorlar gebelik var mıdır ve daha önce bu test markası ile yapan oldu mu
ilayda3620 aleyna123f ben adetime üç gün kala yapmıştım 3-4 dk içinde Silik çizgi göstermişti sonra gittim hemen kan testi verdim maalesef negatif
aleyna123f beyzaygun koyuydu rengi yandaki ile aynı ama ondan biraz daha silik bu akşam kan testi vericem