Ben de 20 den hatta 22 den sonra felan hissetmiştim ☺ daha doğrısu önceden hissettiklerimin bebek hareketi olduğunu anlamamışım meğer 🙈😂dr ultrasondayken vuruyo ben hissediyorum sen nasıl hissetmiyosun demişti 🤣 tabi sonra gözle görülür hale gelince oturur izlerdim ☺ 2. Gebeliğim şu an bakalım bunda kaçıncı haftada hissetcem🤭sağlıkla hayırla gelsin bebişler 🥰🥰