2 farklı doktora gittik, ikiside skar gebelik dedi. Yârında üniversite hastanesine gideceğiz. Kürtaj olacağım büyük ihtimalle. İlk kızım 7 yıl sonra olmuştu. 20 aylık şuan. Kendi kendime hamile kalınca bu kadar kolay mıydı ya diye sevinmiştim. Buda farklı bir duyguymuş. Bayrama sevinçli girelim derken, buruk gireceğiz. Yaşayıp tekrardan sağlıklı hamilelik geçiren oldu mu?