Benim de ilk kimyasal gebelikti. O zaman beta galan bilmiyordum. 6.haftada bir gün ölçüldü 480 geldi, o gün lekelenme de başladı. 2 gün sonra 520 gibi bi değerdi ama o gün kanama başladı ve regl gibi oldum…
Sizin artışınız gayet iyi, içinizi ferah tutun, sabırlı olun. Allah istediyse bebiş tutunur. Ondan hayırlısını isteyelim. 😌🌸