buketdeniz19 lared evet bende fetal dna testi yaptırmıştım cinsiyeti doktora söylüyorlar ve net ama sen gene firmaya sor bazıları söylemiyormuş
clementine16 lared cinsiyet doktora veya size sözlü olarak söylenir, cinsiyet raporu vermek Türkiye’de yasak. Hata payı bundan dolayı olabilir ama size söylerken bir karışıklık yapmazlarsa doğru cinsiyet ortaya çıkar diyorum ablacım