azra19 tugcekelessss var canım hangi marka🌸🥹 bu da benım testim dpo10 [https://mutluresim.com/images/2026/03/12/XEJ6HS.jpg](https://)
tugcekelessss azra19 Miratech canım sende de görünüyor insalah hayırlı haberler alırız 🌸 ben biraz bekleyecegım kan vermek için beta düşük çıkınca yukselmesını beklemek zor oluyor
tugcekelessss azra19 evet insalalh canım 🌸 iyi yapmışsın git bakalım doktora ben biraz daha bekleyim senin ilk gebelık mı
btun tugcekelessss beklemekten başka çarem yok artık ne hissedeceğimi de bilmiyorum insan hissedermiş ya sürekli negatif görmekten his kalmadı