rmy1 7.haftaya geldim sayılır hala bir bulantım yok bazıları bebek canlansa bulantı olurdu diyorlar zaten kalp atışınıda görememiştim gittiğimde 6+0da of :((
lavins rmy1 herkeste bulantı olmaz artı olarak ilerleyen haftalarda da başlayabilir bazıları boş yapmış
parla94 rmy1 bende 7. haftadayım bulantım yok. annem 3 çocuk doğurdu hiç olmadı bulantısı. bazı şeyler için memnun olmalıyız gereksiz strese gerek yok
busecalimli benim hiç bulantım olmadı, iştahım da çok açık bir şekilde bitirdim ilk trimesterı kafanıza takılmasın böyle şeyler, içinizi ferah tutun bir de 6+0da karkndan ultrasonla bakıldıysa henüz gözükmeyebilir kalp atışı
rmy1 busecalimli alttan muayene oldum karından baktı sadece kese gözüktü alttan muayene etti sonradan ben istedim onu yolk sac ve bebek göründü kalp atışı için haftaya gel dedi
rmy1 parla94 aynı bende pazartesi günü gitmiştim 6+2 de doktor 6+0 dedi karından kese gözüktü alttan muayene baktırdım bebek gözüktü ama kalp atışı yoktu daha heyecanlıyım bakalım inşallah hakkımızda hayırlısı olsun benim yine randevum pazartesi günü
Buseea0279 rmy1 yahu bu insanları anlamıyorum gebelikte mide bulantısı herkeste olacak diye bir Kaide yok. İnsanları sinir stres yapmaktan başka bşr boka yaramazlar benimde yoktu 6+3 te kalp atışı duyduk çok şükür. Arkadaşım 7 aylık hamile bir gün bile mide bulantısı yaşamamış. Herkesin vücudu farklı her annenin hamilelik süreci kendine özel sende lütfen böyle konuşanları kafana takıp hamileliğini kendine stresli hale getirme bırak konuşan konuşsun. Takma bile.