_gmn bence mutlaka yaptırın. Benim detaylıda kalbinde parlaklık gördüler geçer dediler geçti de ama sonra 29. haftada kalp hastası olduğunu öğrendik adı fallot tetralojisi. Umarım hiçbir sorun olmaz ama yaptırın iç organlar önemli. Allah korusun bir şey çıkarsa tam teşekküllü hastanede doğum yapmak gerekiyor. Biz özelde de takipliydik mecburen bıraktık şehir hastanesine geçtik. Çünkü yoğun bakım üniteleri ve çocuk kardiyolojileri yoktu. Size de iyi bir yerde detaylı ultrason yaptırmanızı tavsiye ederim benim detaylım 15 dk sürdü ve göremediler. İyi özellerde 50 dk sürüyormuş.