Kızlar merhaba. Dün doktora gittim de 33+5 tim. Kilo 2700 çıktı hafta olarak da 2 hafta önde görünüyor. Sezaryen olacağı için kilo mühim değil dedi doktor ama bazen erken doğumu tetikleyebiliyor açlık tokluk kan tahlili istedi. Benzer durumda olanlar var mı merak ediyorum. Korkmalı mıyım? Bu arada Ramazanda tatlıyı abarttım ondan da olabilir mi acaba?