Günaydın Canım Anneler,
Bugün eğlenceli bir konu konuşalım istedim. Hem biraz da gerçeklerden bahsetmiş oluruz 😅
Hepinizin cevabını çok merak ediyorum.
Sorum şu:
“Bir daha dünyaya gelseniz ve seçme şansınız olsa, erkek olmak mı kadın olmak mı isterdiniz?”
Nedenleriyle açıklayalım.
💬 Yorumlarda buluşalım.