hollyymollyy Ne zaman hissettiniz? 15+1im bugün 17.hafta falan demişler genelde ama kg fazla olunca dhaa mı geç hissediliyor? Hareketleri hissetmeye başlasam sanki biraz daha rahatlıcam psikolojik olarak🤗
kubraturkkoc hollyymollyy ilk gebelikte 20. haftaya kadar yolu var 2 ve diğerlerinde 16 civarı başlıyor benim öyle olmuştu. Hiç acele etmeyin bol bol hissedeceksiniz 😂
kvsr1603 hollyymollyy kiloyla bir ilgisi yok bence ben hep erken hissettim ilkini 16 da ikinci 14 üçüncü yine 14 den beri hissediyordum sadece şuan 17 oldum plasenta önde olduğu için hisler azaldı gibi
buketdeniz19 hollyymollyy 15. Haftada hissettim ben ama zayıfım 44 kiloyum halada hissediyorum içimde hareketlerini canım
Esma006 hollyymollyy 90 kiloda hamile kaldım ilk gebelikte geç hissedersin canım ikinci gebeliklerde erken ama bebekten bebeğe değişiyor ilk hamileliğimde 13.haftada kıpırtı oldu 15-16 net hissettim ilk gebelik mi senin
ebrudefnee hollyymollyy bence daha erken ilk gebelikse özellikle ilk gebeliğimde 18-19 da hissetmiştim ilk hareketlerini ondada tam emin olamıyordum kayma gibi oluyordu şimdi 2. Gebeliğim 15-16. Hafta arası yine kayma gibi hissettim 18. Haftadan sonra net hissetmeye başladım
Scaner hollyymollyy 79 kg ile hamile kalmıştım 22-24 gibi hareketleri hissetmeye başladım o zamanlar da çok minik hareketlerdi.