Benimde 6+1 gözüküyordu sat’a göre ama ne kese ne bebek vardı sonra betamı takip edip başka bir doktora gittim o da 4+5 haftalık olduğumu yani yeni olduğunu kesenin olduğunu 2 hafta sonra tekrar gelmemi istedi ve o zaman gittiğimde bebek de vardı canım bazen geç de olabiliyor ve şuan 26 haftalık olduk yani