Hanımlar günaydın, doktorum progestan fitil verdi akşamları bir adet kullan dedi ama 2 gecedir kullanıyorum kanamam durmadı. Kafama göre de arttırmak istemiyorum ama normal mi ya bu kanama? Kese ile ilgili değil kanamam onu biliyoruz. Ay afedersiniz bir de o kadar zor ki içime bir şey sokmak, öğüre öğüre yapıyorum resmen. Ne kadar kullanacağım acaba, 9 ay kullananlar varmış 😔🥺