ymn_ Avox testim var 10 gün olmadı lekelenmem oldu adetime 4 gün var 16 Mart gözüküyor yapsam mı korkuyorum olumsuz sonuç çıkarsa diye 🤦🏼♀️
Gokturkmom_ parildayanyildiz2 Regle 4 gün kala yapmıştım ama belirtim vardı yapınca pozitif görmüştüm
parildayanyildiz2 Gokturkmom_ daha net olur diye düşünüyorum o şekilde benim ilk gebeliğim geç döllenmeymiş reglim 2 gün gecikince aşırı silik şekilde öğrenmiştim
parildayanyildiz2 Gokturkmom_ evet kesinlikle öyle herkesin süreci farklı oluyor en güzeli olsun hep🌸