Kızlar 24+4 şuan bebeğim normalde çok hareket hissederdim özellikle geceleri gündüzleri de hissediyordum ama 2 3 gündür pek bişey hissetmiyorum karnım da yumuşak korktum aşı da oldum 2 gün önce çok tedirginim
Önceki hamileliğimde aşıdan 2 gün sonra falan doğumum başlamıştı kaybetmiştim bebeğimi lütfen cevaplayın