tugcekelessss Misssitare ben ocakta doktora gitmiştim çocuk dusundugumu soylemıştım folıt asit başlayalım hemen demıştı hâlâ kullanıyorum
mervegenc07 Misssitare bende gebelik planlıyorum şimdiden başladım ama sadece folik asit değil, bütün vitaminlerin içinde olduğu takviye edici bir şey kullanıyorum. ismi regenesis max plus
aslmoms Ben kullanmadım malesef. İstiyordum gebelik ama aynı ay hamile kaldım. Sonra bir doktora gittim. Doktor bebek bi oluşsun bakalım neyi besliyoruz dedi. Oda öyle bekletti. Geç başladım az kullandım açıkçası
sumeyyesummerr Misssitare 2 hamileliğimdede önceden başlamadım. Gebeliği öğrendikten sonra başladım 2 3 ay kullanıp bıraktım