38+5te gece 12 gibi adet sancısı gib başlayan ağrılarım vardı asla rahatsız etmedi hatta gece 3e kadar uyuttu
Gece 3te tuvalete diye kalktığımda suyumun geldiğini fark ettim
Sabah 6ya kadar su mu değil mi sancı var mı yok mu diye kontrolse bulundum
Emin olmak için doktoruma sabah 6da mesaj attım
O da hastanede bi bakılması gerektiğini söyledi
Saaat 8de gibi hastaneye geçtik
Ebe kontrol ettiğimde suyumun geldiğini söyledi
Saat 9 gibi doktor geldiğinde bu işi bugün halledeceğiz dedi
Düzensiz sancılarım vardı
9da suni sancı başlandı
Doktorun ilk muayenesinde 1 cm açılma vardı
2 saat sonra suni sancıyla 6 cm oldu
Sonrası zaten hayal gibi 8 cm 9 cm 10 cm
Ve sancıların yerini ıkınma hissi alınca çatala alındım
Doğumhaneye girdikten sonra her şey hayal gibiydi çok hızı ve mucize gibiydi
9da başlayan norma doğum hikayem 13,24te kızımı kucağımı alınca son buldu 🙏
Rabbim isteyen herkesi bu yolda oyalamasın 💞