Valla aklıma geldikçe diyorum napcam hahahah ilkini vajinal doğum ile doğurmuştum. O anları bildiğim için süreci yönetmeye hakimim ama bunda nasıl olur bir sorun olurda sezaryene döner mi iki çocuk sezaryen naparım diye sorup duruyorum kendime vajinal doğumum kolay olmuştu yani saatlerce sancı falan çekmedim şükür suni de almadım ama süreci bildiğim için ondan da korkuyorum offfff tekrar nasıl doğurmaya karar verdik ya herşeyi bilirken