Kızlar bebeğim 1 aylık oldu ve bazen emerek uyumak istiyor uyusun benim için şimdilik sıkıntı yok ama yarın büyüdüğünde çok zorlanırım saat 4 e geliyor 1 den beri farklı şeekilde uyutmaya çalışıyorum yok ayağımda salladım kucağımda salladım pışpış yaptım ama çok sinirli bir şekilde ağlıyor şuan emerek uyudu yine biliyorum bu dönemde bana ihtiyacı var zaten sorun değil ama büyüdüğünde de isteyecek nasıl yapacağım bilmiyorum 😢