aleyna111100 1 aylık oluyor bebepim 4 gün sonra da göz dr götürcem devlete hangi bölüm den alıcam randevu normal göz poliklinik den mi çocuk için yok ts
Zeyneplemutluluk aleyna111100 normal göz doktoruna alacaksın canım zaten küçük bebek olduğu için önceliği size verirler bekletmezler