azizelaz 27+2 gebeyim akşam üzeri mideme ağrı girdi hala geçmek bilmiyor bu saatte acile de gidemiyorum aracım olsa gidecem dayanamıyorum artık yardım edin ne yapmam lazım
beraydogru azizelaz canım çok şiddetliyse hafife alma Allah korusun imkanın varsa bir taksiyle falan hastaneye git