ucuncugeliyo Kizlar ilk oglum 41+2 de dogdu. Sonra kizim 38+3 de geldi. Ama bu sanki hic gelmicek gibi bide hem ucuncu hemde cinsiyeti kiz daha erken gelir diye bekliyordum 38 bile olmaz belki diyordum 39 olduk. Ucuncuyu cok gec doguran var mu aranizda 40 yada 41 i goren. Yani sezeryana ceviricek diye korku var icimde gelsin istiyorum o yuzden
Fatmanur_0416 ucuncugeliyo benim ilk ve kız 38+2 ne gelen var ne giden kız çocukları erken geliyordu sanki 🤣
annesioo Ay bende bekliyim burda , hikayelerimiz çok benziyor 🫣 Kızım 41+2 , oğlum 38+1 şimdi tekrar kızım olucak 33. haftadayız merak etmiyor değilim 😇
ucuncugeliyo annesioo ben 38. Haftaya gelene kadar çok paniktim ya erken gelirse diye ama hic oyle olmuyormuş ya simdi de gec gelicek diye panik oldum . Doktorum da cati muayanesinde demişti sen 38 de dogurursun diye ama tık yok
annesioo ucuncugeliyo demekki hep aynı panik oluyo. Benimde oğlum daha 11 aylık genel olarak kucağımda ve yoruluyorum doğal olarak. Diyorum bu kız bunun yüzünden erken gelecek ama siz böyle söyleyince rahatladım. Vakti zamanıda var biraz ya ona da inanıyorum ben. Mesela kızımda yapmadığım kalmamıştı gelsin diye ama 41+2’de artık suniyle doktor başlattı miadı doldu diye. Oğlumda da hiç ama hiç bişiy yapmadım ki bayrama denk gelmesin diye ona rağmen bayramın 4. günü suyum gelmişti. Velhasıl kelam vaktini bekliyor bebikolar 🥰
ucuncugeliyo Fatmanur_0416 ilkse kiz olmasi bence cok farketmiyo 40 i gorme ihtimaliniz yuksek bence ☺️
ucuncugeliyo annesioo bende bayrama denk gelmesin istiyorum buda sanirim tam bayramda gelicek 😅🥰 hayirlisi olsjn insallah saglikla gelsinler🤲
Fatmanur_0416 ucuncugeliyo valla 1 hafta önce 1 parmak açılma oldu yeni başladı başladığı gibi durdu bende dedim hemen doğar doğmadı 🤷
annesioo ucuncugeliyo sürekli telkinde bulun, ben öyle yapmıştım aman oğlum bayramda gelme oğlum doktorumuz yok oğlum 😂 Bayram bitti çocuk daha durmadı 😁
ucuncugeliyo Fatmanur_0416 ilkinde ben çok beklemedim cunku genelde gec geliyorlar . Ucuncu kesin erken olur diye dusunuyordum ama bu da sanirim kirki gorucek☺️
Fatmanur_0416 ucuncugeliyo hayırlısı olsun benim başlarda erken doğum riskim de vardı ama işte 🤷 gününü bekliyor bebişler Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
ucuncugeliyo minikurabiye7 oyle bi soyelnti var iki ve sonrasi ilkine gore erken gelir diye ama herkeste farkli seyrediyo durum