yagmurumay2026 kremi de pompayı da lansinoh kullanmıştım çok memnun kaldım bence süt artırmada pompa kullanmanın da önemli rolü var sağıp koyuyordum bi yere gideceğim zaman yanıma alıyordum emzirecek ortam bulamasam bile kriz anlarında o süt yetiyordu krem zaten kesinlikle gerekli bişey imkanınız varsa doğumdan önce kullanmaya başlayın alışma süreci illaki acılı oluyor fakat alıştıktan sonrası kolay bir de göğüs pedi çok işime yaramıştı emzirme sonrası krem sürüp üstüne ped takıyordum hem süt akmıyordu hem de krem bulaşmıyordu