Motivasyon için alınabilir bence, ilk gebeliğimde 16 da almaya başlamıştım gebeliğim riskliydi ama moral olsun diye ufak tefek şeyleri almıştık 20. Haftada detaylı us dan sonra annemler bebek arabası beşik vs aldı, 22. Haftamda bebeğimi kaybetmiştim. İade süresi dolmayan beğenmediğim buyuk şeyleri iade etmiştim, bebek arabası mesela. Hep kız eşyaları almıştık, 2 sene sonra Rabbim yeniden kız evlat nasip etti bana aldığım her şeyi şuan bu kızım için kullanacağım, 27. Haftaya girmek üzereyiz erken doğum olabilir diye birçok şeyini tamamladık bir kaç gün içinde hastane çantamı hazırlıcam. Ben başımdan kötü bir şey geçmesine rağmen alınacak şeyleri dert etmiyorum gerçekten motive ediyor insanı, ama bu gebeliğimde ilk 23 hafta bir şey almadım, hevesim yoktu yine aynı şeyler olur diye. Olacağı varsa önüne geçilmiyor zaten alınanlar yerine konuyor bir şekilde hevesiniz varsa ufak tefek şeyler alın, çok emzik almayın tutmayabilir philips 0-6 ay olanını almıştım fiyatı 2 sene öncekiyle aynı şuan o dönemler çok daha değerliymiş, aldığım bazı şeyler şuan çok uçmuşken bazıları hiç değişmedi . Büyükleride 28 de falan almaya başlarsınız 🥰