Bende 24 haftalığım ama haftasına göre gelişimi iyi ilerliyormuş ara öğün yapmam mesela geç kalktığım için ama sabah ve akşam güzel yerim bazen her sabah yumurta yemekten sıkılıyorum kızarmış ekmek sandviç ya da tost yaparım kaşarlı kaşar da kilo aldıyormuş yanında badem ceviz ek olarak peynir zeytin domates salatalık çay içmiyorum onun yerine cappy portakal suyunu çok seviyorum onu içerim akşam da ne olursa yerim çorba pilav makarna genelde pirinç bulgur tüketiyorum mercimek gaz yapıyor diye tarhana yapıyorum ya da erişte çorbası değişiyor çok nadir balık yerim çok da dikkat etmem ne bulursam onu yiyorum ekstra sebze de yaparım arada bir o da ıspanak gibi akşam yemeklerinde az yoğurt yerim varsa inşallah faydası oluyordur