sonernaysesi MirayAdaa35 diri haşhaş ye canm kesinlikle faydasını goruceksin ben öyle duruyorum valla yatagmn bas ucunda duruyo kaç haftadır hemen yanmaya baslar başlamaz 1 2 avuç içi yiyorum
MirayAdaa35 Fatmafatmaa Hemen gaviscon şurup içtim biraz rahatlatıyor sonra tekrar aynı şeyi yaşıyorum
arslansedaa MirayAdaa35 olmaz mi canim son aylarda daha kotu yaniyor allah yardimcimiz olsun ben rennie diye bir hap kullanıyorum doktor vermişti sende doktoruna söyle yazsın iyi geliyor