karakocaaa 36+5 haftalığım Bursa Şehir Hastanesi takipliyim ama randevu bulamıyorum sezeryan tarihi verilmesi lazım ama randevu olmadığı için gidemiyorum takipli doktorum da 1 aylığına başka hastaneye gitti ne yapabilirim bi fikri olan varmı acaba ?
kubraturkkoc karakocaaa sabah erken saatlerde gidip birinden rica edin bence doktorunuz bi şey demedi mi bu konuda
kubraturkkoc karakocaaa bi de randevular sabah 10 akşam 12 civarı güncelleniyor talep de açabilirsiniz bir de sağlık ocağına gidip randevu alabiliyorsunuz onların açık kontenjanı oluyor bilginiz olsun aile hekiminiz verebilir randevu
htcbyrmblc karakocaaa hangi doktora bulmaya çalışıyorsun canım Gökhan beyr takipliydim 1 aylık kestele gitti hepsi bakiyo doktorun gittiği için ve ne zaman görsem sürekli randevu oluyo son haftalardasin riske atma bulabildiğine git bende Ali Beye bulmuştum gittim 35 haftadayim her hafta gel dedi kime bulabilirsen bazen sabahtan gün icine bile açılıyor sürekli kontrol edin
karakocaaa maviportakal_ öle bişey varsa bile kimse bunu demedi gece hastanedeydim suyumda sızıntı var gibi ama gün vs vermiyorlar randevu olmadığı
karakocaaa kubraturkkoc kubraturkkoc yok oda bişey demedi şehir hastanesi takipli olduğumdan ordan birine randevu almam gerekirmiş
karakocaaa htcbyrmblc bende gökhan beye takipliyim pazartesi gittim kestele oda öle dedi şehir hastanesine gitmen lazım burası sana yardımcı olmaz dedi. Şehir hastanesi yarın mesai dışı bi randevu buldum umarım onlar yardımcı olur.
htcbyrmblc karakocaaa ya da illa Gökhan Bey yapsın istiyorsan kestelden direk yine ona al randevu size takipliydim kimseye de güvenmedim bu haftadan sonra dersin o seni yönlendirir zaten
Beyza-mkl22 htcbyrmblc Bende Gökhan beye takipliyim arkadaşımda Kestelde ona gidiyor, arkadaşıma sordurdum bende şehir hastanesine ne zaman gelecek diye 2 ay Kesteldeyim demiş
htcbyrmblc Ben bı komplikasyon olmadığı sürece normal olacağı için nöbetçi doktor kimse ya da genelde ebeler olacağı için sadece bebek iyi mi nts sancı bunun için gidiyorum suyun gelir sancın olur kanaman olur direk acilden giriyosun dediler zaten
karakocaaa htcbyrmblc işte dün gece gittim ama acilede normal muayene edip gönderdiler tarih vs vermiyorlar yardımcıda olmuyorlar randevu alman lazım diyip gönderiyorlar
htcbyrmblc karakocaaa olurlar canım mecbur olmak zorundalar oraya takiplisin ve doktorun seni gittiği için oradaki başka doktora yönlendirmiş kişisel şahsi seçeneğin olarak zevkine son haftalarda doktor beğenmedim diye doktor değiştirmiyosun umarım sağ sağlim alırsın kucağına
htcbyrmblc karakocaaa acilden vermezler veremezler yetkisi yok normal olsa direk sancı odasına aliyo ebeler takip ediyo daha kolay ama sezaryen anestezi goruyo doktorun planliyo daha meşakkatli
karakocaaa htcbyrmblc sezeryan evet normal olsa düşünmem sancı olur su olur giderim zaten ama bu öle değil ki bakalım bekliyorum artık zaman ne gösterecek.
merveee1634 karakocaaa sezaryen tarihi almak için kendi doktorunuzu beklemeyin bulduğunuz herhangi bir doktordan randevu alın zaten onlar bir işlem yapmıyor sizi gün için başka bir odaya yönlendiriyo orda gün veriliyor sonrasında anestezi uzmaniyla görüşüyosunuz kendi doktorunuzla alakalı bı durum değil beklemeyin yani..ayrıca dogumunuza takipli olduğunuz doktor gitmeyebilir ameliyat gününüzde hangi doktor gorevliyse o giriyor.. hayırlısyla kucaginiza alın bebeğinizi inşallah ❤️
karakocaaa merveee1634 yarın için aldım randevu mesai dışı randevuydu bakalım dediğiniz gibi olacak mı saat geç olduğu için ne kadar yardımcı olurlar bilmiyorum.
mutluanneeeee Bende geçen gün kestele ilk defa gittim memnun kaldım benim normal doğum oraya gidip orda doğum yapanlar varmı aranızda memnun kaldıniz mi