seydademir61 Kızlar nisan 2 de doğumum olucak fakat ben cok korkuyorum bu ıkıncı dogum sürecim ılk genel anestezi ikinci spinial olucak ama o ığne korkusu smdıden sardı benı😒
valeriaa_ seydademir61 korkmayın inşallah güzel geçer tecrübelisiniz 2. Doğum olucak ,motive olun güzel düşünün güzel olsun ,sağlıkla kucağınıza alın 😍