karpuss Yaklaşık o haftalarda hazırlamaya başladım ve iyi ki diyorum. İlk gebeliğim benimde, kişiden kişiye değişir ama kendim çok fazla kilo almamış olmama rağmen inanılmaz ağırlaştım, minik minik onları yıka ütüle kurut koy derken ne kadar çok zaman aldığını insan fark etmiyor maalesef. Son süreçlerde ödem, uyku bastırması derken insan gerçekten yapmak istemiyor…en başta olan hevesim şu an yerini uyku moduna bırakmış vaziyette🥹 O yüzden erken süreçte koyup kaldırmak aşırı zaman kazancı bence🙏🏻