bbusra00 güzel anneciiiikkk sakinn oll 🤗🤗 öncelikle Allah bağışlasın analı babaşı büyütsün inşallah 🤲😍
Canım 2 gün olmuş sütün gelmemesi çok çok normal genelde en erken 3. Günden sonra felan geliyo o yüzden sabırlı ol endişelenmeyi bırak tamam mı herşey yoluna girecek 👌😇 süt artırmak için damlalar var onlardan kullanabilirsin, doğal yollar istersen bol bol hoşaf felan iç (özellikle kuru dut hoşafı bayağı işe yaramıştı bende). Sütü hızlandırmak için de ben pompa kullanmıştım onun etkisi olduğunu düşünüyorum ondan sonra hızlandı çünkü ama şart değil hızı arttıkça bebişin de em dikme düzene girer rahat ol 🤗 Ağrıların için de (sezaryen olduysan bol bol kahve içmeni ve sıvı beslenmeni öneririm, normal için ne yapılır bilmiyorum inan 😕🙈) Rabbim şifalar versin, merak etme bebişin sana gelince sakinleşcek ve huzur bulacak şu an önce toparlanmaya bak, bebişle de ten tene temas yapın kokunu iyice alsın herşey çok güzel olacak Allah izniyle🤲 🥰