yidonis Hicran94 henüz doğmadı şuan 34 haftalık haftasıyla uyumlu hatta biraz önde gidiyor şükürler olsun birde bende gebeliğe bağlı hipertansiyon var her hafta kontrole gidiyorum
emine_0 yidonis detaylı ultrasonda riskli gebelik bölümünde gönderdi orda hafif haftasına göre bir tık gelişimi önde demişti bu hafta haftasıyla uyumlu dedi
Bumah emine_0 benim bebeğimin boynundada tek tur dolanmıştı ama sorun olmadı endişelenme dogumdada sorun olmadı normal dogurdum
emine_0 sarilale123 karnımdan sıvı almak istedi kabul etmedim riskli gebelik bölümüne gönderdi o zman dememişti bu sefer seni o yüzden göndermiş dedi