nida_gnyy Kızlar bugün beta bakıldı ve 62.94 çıktı 2 gün sonraya direkt randevu aldım adet gecikmeme daha 1 gün var. Karnımda ve kasıklarımda değişik bir ağrı var sanki regl olacakmışım gibi bir ağrı sizce doktora gitmeli miyim kötü bir durum olabilir mi?
yorgunannis nida_gnyy hayır gebelikte 3 4 aya kadar her regl dönemi sancıların oluyor zaten sonraki aylarda geçiyor
tugbaugur nida_gnyy benim çok kötüydü duramıyordum ağrıdan ayaklarımı duvara kaldırıp yatınca geçiyordu
Pelinn_6506 nida_gnyy 5 haftalık hamileyim bende benim de sağ tarafım ağrıyor hatta adet olacakmış gibi oluyorum bu durumlar normalmiş canım doktora gitsen diyeceği şey rahmin genişlediği için ağrının olması normal beta düşük olduğu için vajinal ultrasonla bakıyorlar zaten 1500 üstünde normal ultrason o yüzden bekle bence henüz gitme çok küçük çünkü
nida_gnyy yorgunannis şiddetli olması normal yani dimi ilk gebeliğim ve korkuyorum kötü bir şey olur diye