priencessgirlmom ben çok doktor gittim ve riskli bi gebelik geçiyorum çok içten bir şekilde ve ilgisiyle gebeliğimin süreci ile çok iyi ilgileniyor doktorum bende 29 haftalık hamileyim şehir hastanesi Mustafa baturalp barut çok çok iyi bi hoca ve memnun kalacağınıza da eminim