afraklc merhaba benim gittiğim doktor 13. haftanın sonuna kadar baktırabilirsin demişti neden bilmiyorum ama, özeldeki doktor 1.8-2 ölçtü ve biraz kafamı karıştırdı sözleriyle 2’nin altında olsun istiyoruz falan diyerek. Sonra aynı gün perinatologa muayene oldum devlette orada 1.3 ölçtü doktor ve hiçbir şey söylemedi. Ense kalınlığı cihaza, bebeğin duruşuna göre bile değişebiliyor birebir ölçüm mümkün değil sonuçta. 3 üzeri riskli olabilir diye okumuştum ben de hep. Endişelenmeyin yani bugün öyle olması hep öyle olacağı anlamına da gelmez sonradan normal sınırlarda çıkanlar da duymuştum, burun kemiği varsa o da çok önemli bir bulgu ense kalınlığı tek başına anlam ifade etmiyor.