Kızlar iğne oldum dil altı sprey kullandım ama asla artmıyor değerim çok düşük. Hapın vücutta emilimi düşükmüş. 3 kutu bitirdim, hiç etki etmedi.Aşırı unutkanlık var suyu açıyorum dolsun diyorum mesela, neden sonra aklıma geliyor unutuyorum, soğanı ocağa koyuyorum tele bakıyım 2 dk diyorum ocağın yanındayım yanık kokusu gelmese onu bile unutuyorum. Bugün şuruba başlayalım dedi doktorum. İlaçların yanı sıra arttıracak ne yapabilirim bilgisi olan varmı bu konuda?