burcuo suhedaoguzhaan 22.haftadayım ben de, Bengü ismini çok beğeniyorum. Uyuyorum uyanıyorum aklımda o isim. Eşim Işılay ismini beğendi ama ben pek beğenemedim. Şimdilik beklemede 😊