hilal0100 akıntı gibi geliyo bazen 3 günde bir kontrol ediyorlar suyumu sadecw burda ekstra bişey yapılmıyo ben su içtiğim için suyum iyiye gidiyo burda insan strese giriyor çevremdeki insanlar biri doğuruyo bağırıyor biri düşürüyo bağırıyor ister istemez insanın morali bozuluyor çünkü hava dahi aldırmıyolar