fatmanursmn Anneler selam yarın 6. Haftam doktor keseyi ve kalp atışını görürüz gelişim seyri normalse dedi sizler kaçıncı haftada duydunuz sizce duyar mıyım stres bastı
annebebeka fatmanursmn en geç 9. Haftada duyarsın o da geç döllenme olduğu içindir, ama genelde 6da duyulur ben 5te keseyi gördüm 6da kalp atışını gördüm
rmy1 fatmanursmn ben 6+2 gözüküyordum sata göre embriyoyu felan gördük alttan muayene ile ama kalp atışı gözükmedi 6+0 gözüktüğünü söyledi doktor haftaya gel dedi bugün haber eder misiniz siz gördünüz mü
fatmanursmn rmy1 aynısı benim de son adet tarihime göre 6 haftaydı ama doktor baktığında adete yakın hamile kaldığımı söyledi keseyi ve embriyoyu görmüştük ama kalp atışı için garanti olsun diye 2 hafta sonra gideceğiz
rmy1 fatmanursmn canım ben dün gittim duydum kalp atışını 6+6 da duydum ama doktor 6+2 diyor şu anlık tek sorun kanama alanım var biraz progestana başladım
sifadrmaz 6+0 da gittim bende keseyi gördü yolk saç oluşmuş dedi ama kalp atışını duymadık yani velli belirsiz sesler vardı pazartesi tekrar gideceğim