Nadiya07 Merhabalar arkadaşlar 23+2 den selamlar. Perinatolog suyumdan ve de 700 gram olmuşuz şüphelenip gebelik şeker yüklemesi yaptırdı. Sonuçlarım şu şekilde sanırım berbat haldeyim değil mi? Daha önceki gebeliklerim’de yaptırmamıştım. Bir önceki bebeğimi kaybettiğim için bakmak istedi doktor. Aslında sadece 1 hafta ileride görünüyordu. Moralim baya bozuldu, cuma günü doktor değerlendirecek. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar rica etsem yorum yapar mısınız. Şimdiden teşekkürler.
dgngr Nadiya07 evet şekerin yüksek birazcık Benim 19+4 ken 356 gramdı şeker yüklemesi yaptırdı şekerden şüphelenip çıkmadı 22+2 yken 609 gram oldu ama sorun yokmuş Senin de çok yüksek sayılmaz bence
seniseviyorumallahim Nadiya07 benimde yüksek çıkıyor. Mesela az önce yemek yedim 1. Saatte 199 çıktı.
sudeli4 Nadiya07 benzer bi durumu yaşadım Cnm 24+4 de gittik bebiş 850 gr dı ama ben öyle kg almadım 3 4 kg kadar aldm yani . Doktorum şeker yüklemesi yaptırmak istedi bende reddetmedim yani ama mahvoldum ilk kanı verdim değer çok düşük 70 açlık kan şekeri. 60. Dk olan testim 78 80 gibi çıktı sonra ben çok fen kustum bayıldım derken 3. Kanı veremedim bence bende şeker yok gereksiz yaptırdı ya bi öyle olsa ilk 2 kan da yüksek olurdu diye düşünüyorum senin yüksek çıkmış gerçekten de ihmal etme derim bende gece koca Bi dilim meyveli Pasta 2 muz yemiştim yükseltse onlar Benm değerimi yükseltirdi diye düşünüyorm
donovan26 Nadiya07 açlık şekeri 93, 1. Saat 243 2. Saat 155 çıkmış. Açlık <90 dan az 1. Saat <140 dan az olması gerekiyor. Gebelikte 1. Saati baz alıyorlar. Diyetle toparlamaya çalışın belki düzelir. Sadece şekerli şeyler değil karbonhidratları da çıkarmanız lazım hayatınızdan. Düzelmez ise insülin başlayacaksınız benim 1. Saat 175 di diyet işe yaramadı insülin kullanıyorum 2 aydır.
Nadiya07 Gece 02.30 gibi yumurta ve de bir kaç lokma ekmek ve de peynir yemiştim. Onu unutmuştum. Ama çok etkileme sanırım. Sabah ilk açlık 10.30 da kan verdim.
Nadiya07 D_erin1 Bıgün sabah sonuçlara bakıp baya moralim bozuldu yememe biraz dikkat ettim bugün. Umarım diyetle düzeltirim. Teşekkürler cevabın için.
tev Diyetle düzene girer benımde 200 -250 arası idi 4 ay diyet yaptım sorun olmadı evde olçüm yaptım takıp ettim senınde muhtemel oyle olur biraz kaçırdım mı hemen farkediyo dikkat etmen gerekır
kader27_68 Bende yaptırdım 60 dakika 240 çıktı benim de yüksek gebelik şekeri olduğunu söyledi doktor dahiliye gözüktüm diyet listesi verdi şuan diyet yapıyorum ve şeker olcuyorum
Nadiya07 kader27_68 Yarın doktora gideceğim kontrole. Teşekkürler cevabınız için. Sanırım aynı şekilde ilerler süreç benim için de.