DilanyasiNn Merhaba arkadaşlar şuan 11 haftalik gebeyim dün fazlasıyla parçalı kanamam oldu doktorumuz yatış verdi progestan iğne yaptı hap verdi bugün iyilestik kanama yaşayan var mı