Kızlar bugün 39+0 muayenem vardı nasıl oldu bilmiyorum bebek çok kilo almış. Doktora sordum vajinal doğum yapabilir miyim diye, ona doğuma geldiğinde karar vercez diyor. Doğumum ne zaman bilmiyoruz ki daha fazla kilo alırsa nasıl doğurucam ben. Sancılarım da yok. Sizin bebekler bu haftada kaç kilo, kaç kiloyla doğum yaptınız