esenalya Kızlar bugün test yaptm ıkı tane ıkısı de pozitif çıktı son adetim 21 ocak kaç günlük sizce daha doktora gitmedim
sifadrmaz esenalya sen şaka mısın ? Bu nasıl soru ? Son adet tarihim 26 ocakti 6. Haftalık hamileyim. Pozitif çıktığı halde nasıl duruyorsun. Bir tahlil bari versene
NobleMom esenalya nasıl bekleyebildiniz bu kadar 🙂 kan vermeye uğraşmayın direk doktor randevusu alın. Kalp atışına kadar her şeyi görürsünüz 🙂 hayırlı olsun ✨
Sevgigmailcom sifadrmaz bnmde son adet 23 ocak ama hala gelen giden yok 10 gün gecikmeyle gittim negatif çıktı
ferihaninbeyazgeceligi esenalya Umarım hersey gönlünce olur canım.Allah hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah.🌸
esenalya egeemomms ben kist ameliyatı oldum biraz ümitsizdim süpriz bi bebek oldu test yapmaya korktum üzülürüm diye
ferihaninbeyazgeceligi Ben adetimin geciktiğinin ertesi gunu gidip kan vermistim gercekten bu kadar meraksız insanlar var mı ya 🤣
esenalya ferihaninbeyazgeceligi test yapmaya korkuyordum üzülürüm diye çünkü 5 ay önce kist ameliyatı oldum süpriz bi bebek oldu