Esrahrzsahin 32 haftalık gebeyim epeydir benimkinin de iki böbreğinde vardı ama normal sınırlarda olduğu için doktor önemsemedi hatta bugğn birinin düzeldiğini söyledi. Genişleme derken orada boyutu önemli burada ne desek boş doktorunuz ciddi bir durum olup olmadığını kendisi söyler zaten. Rabbim şifa versin 🙏🏽