fatgume Kızlar boğazımda ciddi bi ağrı ve yanma var bugün aile hekimi agumentin antibiyotik yazdı daha önce kullanan var mı
Hepimizinsorunlarivar13_ fatgume ben kullanıyorum şuan 20li haftalarda da kullandım 37. Haftadayım şuan
GamzeAGacs fatgume Canım bende antibiyotik kullanmıştım 37. Haftamda birden hastalandım enfeksiyon çıkınca doktor mecbur antibiyotik yazmıştı.Bebek için endişeliysen korkma hiçbirşey olmuyor sağlıkla kucağıma aldım 🌸